Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Tips voor en door helpers

beste maat dacht ik

ik zat gisteren avond bij een maat 

(maat) dacht ik ken hem al jaren toen die gisteren mij aan viel met een vork mij een

paar keeer stak, ik gehandicapt maar toch gericht naar de keel , ik heb toen mij eigen moeten

beheersen en niet de zwakte laten zien dat is erg moeilijk., tot uit eindelijk ik hem op de grond heb moeten legge,

maar goed ben gestoken hij heeft mij sleutel van mijn scootmobiel afgepakt, btw ben goed thuisgekomen door iemand die ik niet kende in de buurt scootmobiel is thuis jas kwijt t-shirt kapot , ik weet niet wat ik moet doen het is nu 4 uur geleden dat gebeurt is en zal hier door niet kunnen slapen op dit moment en dat nog dagen blijven ook als ik niet met iemand kan praten hier over, nou zit ik bij het leger des heils omdat door een ongeluk , alles ben kwijt geraakt , dus dacht denkt ook nog een tweede keer mee 

kan iemans mij helpen ? ondanks ben ik artiest (dj) maar kan niet deze verhaal online zetten aleen hier 

mvg 

Bezig met laden...

1 Reactie *

30 oktober 2021
Beste F, Dat is allemaal best heftig. Nog wel door jouw maat neergestoken. Het lijkt me voor de hand liggen dat je aangifte bij de politie doet. Heb je daar al aan gedacht. Heel veel sterkte. Met vriendelijke groet, Thijs