Misbruik in 1976 in het ziekenhuis waar ik lag
Hallo,,,
Mijn verhaal komt uit 1976 en ik ben er pas in 2013 tijdens mijn therapie sessie over gaan praten en heb het mijn ouders pas in 2014 verteld. Mijn vader sprong toen op en zei direct O ja maar toen jij daar lag en wij op bezoek kwamen zei jij binnen 5 minuten ga maar weer naar huis want daar is Stefan (dat was mijn 4 jaar jongere broertje die ik wou beschermen) en uit eindelijk gingen ze ook weer vroeg weg niet wetende dat ik die avond daarvoor verkracht was. Nadat hij mij verkracht had met zijn twee vingers en glijmiddel deed hij mijn broek weer aan liepen wij de hele kinderafdeling weer terug want ik lag aan het begin van de afdeling en het misbruik was helemaal aan de andere kant. en toen ik weer terug was op bed trok ik de lakens heel hoog op en was ik heel stil. Ik heb het ook nooit meer tegen niemand verteld ook niet toen ik daar na thuis kwam. Het was mijn verhaal dat bij mij moest blijven. Ik ben er al die jaren stil over gebleven,, ook in de Stadswacht opleiding,,, de buitengewoon opsporing ambtenaar opleiding en op het laatst mijn Politie opleiding. bij de Politie kreeg ik echter zware ptss, depressie en suwicidaliteit daarvoor ben ik inmiddels ruim 9 jaar in therapie geweest bij diverse instellingen. Nou moet ik binnenkort naar Vgg-net een organisatie die er is voor verstandelijk gehandicapten,,, waar ze mij ook van verdenken
moet ik dit verhaal volgende week ook aan ze vertellen ??????????
4 Reacties