Geen intimiteit meer
Hallo,
Ik vraag mij af of mensen mijn verhaal herkennen en misschien tips hebben om hier mee om te gaan.
Ik ben opgegroeid met een vader die alcoholist was en een moeder die dit dagelijks onder het tapijt veegde.
Hierdoor vanaf mijn 16 tot 27 in een relatie met intiem terreur gezeten inclusief dagelijks seksueel misbruik.
Iedere keer stuit ik daarna in relaties op hetzelfde punt. In het begin gaat de sex nog wel, ik weet tenslotte wat er van mij verwacht wordt. Maar na een jaar begint mijn lichaam tegen te sputteren. Ik wordt ziek, krijg infecties, blaas, vaginaal etc. Dit duurt ongeveer een jaar en daarna is alle zin weg en kan ik het gewoon echt niet meer opbrengen. Dan ben ik gewoon op en op slot. Ik verdraag gewoon geen intimiteit meer, geen knuffel, geen aanraking en raak al in paniek bij het idee dat ik sex moet hebben.
Ik heb nu een lieve vriend en gun hem hierin zoveel meer dan niks. Ik heb alleen geen idee hoe ik dit aan moet pakken want voor mij hoeft het gewoon echt niet meer. Heb 3 jaar traumatherapie gehad maar op dit punt weet niemand eigenlijk hoe ze mij kunnen helpen. Hoe moet je zin krijgen in iets wat nog nooit fijn geweest is?
13 Reacties