Opgelicht via marktplaats

Evenementdatum 25 jun '20
Evenementlocatie Uden • Nederland
5 reacties
0
280 weergaven

Hoi alle,

ik weet niet hoe ik moet beginnen mijn verhaal.  Ik dacht ooit dat ik heel slim en ook alert zijn maar helaas niet :(

vorig week Krijg ik een Via marktplaats een bod daarna word gevraagd aan mijn om heel snel telfoon nummer geven om te kunnen afspreken wanneer word het mijn verkocht schoenen opgehaald .

de oplichter vroeg om geld naar mij overmaken ik heb gestuurd een betaal verzoek maar geen reactie door 0,01 cent link om te controleren of mijn rekening klopt of niet ben ik 600 euro kwijt afgeschreven van mijn rekening dat ik elektronica gekocht en en niet eenkeer maar wel 50 euro iedere aankoop .

telfoon nummer van Sanne 0685864541  (zeker oplichter met nickname )

ik heb voor twee dagen niet mijn saldo gecontroleerd omdat ik druk had ik ging op 26 juni pinnen krijg ik geen geld alles weg gelijk naar de bank en verteld hoe ging het .. politie gebeld om een aangifte te doen het kan pas zaterdag volgende week.

het geld was van mijn dochter ik was aan het sparen voor haar rijbewijs .

weet iemand of ik mijn geld kan terug gestoord door mijn bank . Op mijn verjaardag was ik zwaar opgelicht , maar ik heb een echte les geleerd dat wel .