Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Tips voor en door helpers

Datingfraude

Mijn partner is in handen gevallen van Ghanese oplichters. Hij heeft alles in de steek gelaten voor de dame waarvan hij denkt verliefd op te zijn. Hij maakt steeds bedragen over en zit diep in de schuld. Sinds een paar dagen is hij verhuisd en zit nu op een tijdelijk plek met een opgeraapt zootje te wachten op zijn “liefje”  zal komen en met hem gaat samenwonen.

hij wil met niemand er over praten en is niet te overtuigen, door niemand zelfs politie niet, dat hij wordt opgelicht en dat er geen liefje is. Ik maak mij heel veel zorgen om hem en zie hem eindigen in de goot!

wat kan ik doen?

 

 

Bezig met laden...

3 Reacties *

13 september 2023
Hoi Suus Helaas is mijn vader ook voor de bijl gegaan. Hij is zo overtuigd dat het waarheid is en we dringen niet meer door. Eerder was hij al opgelicht door Afrikaanse mannen bleek later en toen diep in de schulden nu zit hij gelukkig onder bewind. Echter hij denkt nu dat zijn meisje echt is en maakt een deel van zijn leefgeld over. Hij had een foto van een ID maar die heb ik laten checken en is hartstikke vals. Wij weten het ook echt niet meer en zijn erg bang dat hij toch die kant op zal gaan en in verkeerde handen valt. Hij is niet meer vatbaar voor onze zorgen helaas ..
11 februari 2023
Hallo Suus, Ik leef met je mee ...de regels voor internationale dating zouden aangescherpt moeten worden ...dan zou je de dating site voor de rechter moeten slepen...ze hebben immers moderators. Aanpakken waar het is begonnen. Succes
11 februari 2023

Als antwoord op door aa0e8cba44b141…

Klopt dit is via tiktok of linkedin gegaan vermoed ik. Dat er iets aan gedaan zou moeten worden ben ik helemaal mee eens.