Mijn zoon aangereden

Naar de lotgenotengroep ‘Voor verkeersslachtoffers’
9 januari 20222 reacties66 weergavenPublieke groep
Default profile image
Watervrouw

Ik heb het volgende een half jaar geleden met mijn zoon meegemaakt, die was op zijn scooter aangereden door een auto. Die is  gestopt en even naar hem gekeken en is toen weggereden! Het was midden in de nacht dus hij lag daar alleen op straat.
Mijn zoon heeft mij toen opgebeld en ik 112 gebeld. Toen is de politie en de ambulance gekomen. Hij was ernstig gewond , open botbreuk aan zijn bovenbeen en gebroken voet. Heeft 2 mnd in het ziekenhuis gelegen ( 4 x geopereerd) en toen nog 4 mnd in revalidatiecentrum omdat hij 2 maanden niet mocht lopen.

Degene die hem aanreed is nu wel bekend en zegt dat ze dacht een zwaan aangereden te hebben. Gelukkig hebben we een goede advokaat van de rechtsbijstandverzekering. 

Ik ben elke dag bij hem op bezoek geweest in het ziekenhuis omdat hij zeker de 1e maand zo hulpeloos was en veel pijn had. Hij is ontzettend goed verzorgd in het ziekenhuis en later in het revalidatiecentrum

Nu is zijn been korter gebleven en moet hij een aangepaste verhoogde schoen dragen…wat nooit meer goed komt, maar goed het had ook erger kunnen zijn. Hij heeft een nieuwe scooter en rijdt er weer mee, al is hij veel voorzichtiger geworden zegt hij

Ik vertel mijn verhaal omdat ik er ontzettend veel mee bezig ben geweest, ik heb deze zomer nauwelijks meegemaakt, alleen maar steeds naar het ziekenhuis…

Reageren op dit verhaal?

Members of the Lotgenoten Community can join into the conversation with other members. Share your experiences, support other members or ask questions.

2 reacties

Laraatje2022

Hallo watervrouw,

Wat een verhaal zeg. En dat die vrouw dacht een zwaan aan te hebben gereden maar dan ga je toch nog kijken of er iets anders is. Goed dat je er voor je zoon was en ik snap je zoon best, dat hij angstig is, ben ik ook geworden naar mijn fietsongeluk. Je moet tegenwoordig zo uitkijken want andere mensen doen het niet voor jou. Beterschap en sterkte met je zoon. Hopelijk komt het op een dag weer goed.

Login om te reageren
Default profile image
Watervrouw

Die vrouw die hem aanreed, heeft best gezien dat mijn zoon op straat lag en geen zwaan. Mijn zoon heeft gezien dat ze naar hem keek maar niets zei en vervolgens weer in de auto stapte en wegreed. Er zaten trouwens merrdere mensen in de auto maar niemand dacht er blijkbaar aan om 112 te bellen…Die zwaan was alleen een verzinsel om er onderuit te komen. Maar doorrijden na een ongeval mag sowieso niet. je laat iemand toch niet hulpeloos achter, daar ben ik zo boos en verdrietig om.

Login om te reageren