Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van whatsapp-fraude

Toch nog een bedrag terug

daar ben ik weer, na een lange tijd afwezig te zijn geweest.  Volgens mij hebben zich ook geen nieuwe slachtoffers gemeld.  Ik hoop maar dat dit een goed teken is. Ik heb goed nieuws: afgelopen week is een gedeelte van het geld teruggestort op mijn rekening.  Niet alles,  maar toch een kwart van hetgeen mij afhandig is gemaakt! Ik ben heel blij.  Had nergens meer op gerekend en dan toch ineens een bedrag terug. De politie heeft inmiddels mijn dossier gesloten,  dus ik denk dat de daders niet zijn gevonden.  Verder weet ik in ieder geval van 1 persoon die doordat ik mijn verhaal heel veel heb gedeeld,  op tijd in de gaten had met oplichters van doen te hebben.  Ze had de betaling al klaar staan toen ze ineens bedacht: hé, dit lijkt eigenlijk op het verhaal van Mimie! Is het toch nog ergens goed voor geweest!

Bezig met laden...

8 Reacties *

18 oktober 2021
Hallo, ben vorig jaar september ook opgelicht voor een aanzienlijk bedrag. Aangifte gedaan en het nodige bewijs opgestuurd. Maar nooit meer iets vernomen helaas! Moet er nog geregeld aan denken, krijg het bedrag ook nooit meer bij elkaar en het was notabene voor mijn pensioen bedoelt wat al in zicht is. Kan het alleen daarom al nooit vergeten.?
08 maart 2021
Heb het maar opgegeven krijg mijn geld niet terug van ING en ook de politie doet er niets aan, jammer
26 januari 2021
Toen ik de ING belde dat ik opgelicht was had ik de oplichter nog aan de lijn, ING zei dat zijn rekening geblokkeerd was, heb ze vorige week weer gebeld, maar ik krijg echt niets terug, was best veel geld, tja jammer, maar ik ben blij voor jullie
26 januari 2021
Het was via WhatsApp fraude. Ik denk dat de 'geldezel' te laat bij de geldautomaat was. Zijn rekening was (voor mij) op tijd geblokkeerd.
26 januari 2021
Een vraag was dat met what’s app fraude of spoofing
20 januari 2021
Mimie, heel fijn dat je tenminste iets hebt vergoed gekregen! Ook ikzelf heb van ING een gedeelte vergoed gekregen.
18 januari 2021
Eerlijk gezegd ben ik ook heel verbaasd dat ik iets terug heb gekregen. Het werd mij destijds ook verteld: 'u hebt het zelf overgemaakt..'.(nog nét niet: eigen schuld dommerik)
18 januari 2021
Mimie wat vindt ik dat fijn voor jou, gefeliciteerd, ik krijg niets heb vandaag weer contact gehad met ING, whatsapp fraude wordt niet vergoed, helaas pindakaas, had ik maar niet zo stom kunnen zijn. Groetjes Loes