Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Psytrec

Hoi hoi, 

iemand ervaring met psytrec? Ik sta ingeschreven voor dit traject maar ik merk dat ik benieuwd ben naar ervaringen van andere. Dus als iemand iets zou willen delen zou dat heel fijn zijn. Alvast heel erg bedankt :) 

Bezig met laden...

15 Reacties *

21 oktober 2020
En geloof mij, stel je open, ga overal in mee hoe heftig ook en je komt er goed vandaan! Ik stond na een week in een donker bos alleen zonder angst!
21 oktober 2020
Ik snap jullie echt heel erg goed. Maar dit gaat echt meevallen. Je hebt bijna geen tijd om aan thuis te denken.
21 oktober 2020
Ik krijg de 8-daagse klinische behandeling in januari en vind het ook heel spannend. Lijkt me echt moeilijk om niets met het thuisfront te kunnen delen, daar zie ik denk nog het meeste tegenop. Deze behandeling voelt voor mij ook een beetje als laatste hoop, ik heb al veel therapie gehad. Dus ik denk ook steeds:"wat nou als dit niet helpt?" Heel spannend allemaal! Alvast veel succes Maannn!
20 oktober 2020
Mocht je meer willen weten mag je me ook mailen, kan me voorstellen dat het iets meer prive praat. Geen must!
20 oktober 2020
Ik ga je niet iets voorhouden om t mooier te maken, ja dit gaat heel ver. En daar moet je echt de knop omzetten om er voor te kunnen gaan. Ze gaan je tot het uiterste drijven maar na 1 dag kon ik daardoor al iets deels achter me laten en hoe mooi is dat! Er zijn mensen met de meest uiteenlolende traumas volgens mij. Je mag er niet over praten met elkaar.. maar je ziet wel dst je bijna allemaal last hebt van dezelfde spanningen en triggers.
20 oktober 2020
Ja dat is even wennen. Ik was altijd pas om 22 uur klaar en op mn kamer en dan zo moe dat ik gelijk sliep. En na dag 1 al rustiger. Als je meer vragen hebt stel ze gerust!
20 oktober 2020

Als antwoord op door b0633d097dd049…

Poh heftig hoor! Ik kan me er niks bij voorstellen . Gaan de therapieën ver? Ik vind het heel moeilijk omdat ik niet weet wat ik kan verwachten denk ik. Deel je bijvoorbeeld ook iets met andere en komt iedereen voor hetzelfde trauma bijvoorbeeld of is dat verschillend ?
20 oktober 2020
Poeh Oke. Overdag geen telefoon vind ik prima. Maar het lijkt me wel fijn om savonds even de kinderen te kunnen spreken. En fijn dat het voor jou zo geholpen heeft. Ik ben erg benieuwd.
20 oktober 2020
Ik heb er zoveel aan gehad. Het was zwaar maar ben er als herboren uit gekomen.
20 oktober 2020
Ja je hebt gewoon een eigen kamer naar bereid je vast voor, daar ben je zeer weinig. Je gaat van ontbijt tot laat in de avond aan de slag. En mag dan niet naar je kamer. Er is geen contact met het thuisfront. Je telefoon lever je in. En dat klinkt allemaal heftig nu maar als je er bent merk je dat het goed is. Je bent echt voor jezelf daar en geen invloeden van buitenaf.
19 oktober 2020
En heb je ook een eigen kamer bijvoorbeeld ?
19 oktober 2020
Ik ben erg benieuwd hoe zo’n dag eruit ziet en of je bijvoorbeeld contact mag hebben met thuis? ?
19 oktober 2020
Ja hoor ik wil het met je delen. Wat wil je ongeveer weten?
19 oktober 2020
Ja, ik heb dit traject doorlopen! Zeer positieve ervaring
19 oktober 2020

Als antwoord op door b0633d097dd049…

O wat goed om te horen. Zou je er wat over willen delen of liever niet? Dan is dit ook prima natuurlijk .