Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor de helpers van slachtoffers van seksueel misbruik

Seksueel misbruik 3 dochters door vader

Beste mensen,

Ik zoek iemand om ervaring te delen en mij verder kan helpen in het begeleiden van mn dochters en die voor mij een luisterend oor kan zijn.

Grt. S.

Bezig met laden...

2 Reacties *

19 maart 2021
Wat een heftig verhaal en wat goed dat je hier deelt. Ik was net naar je aan het typen dat ik zelf wel ervaring heb met seksueel misbruik en het helpen van slachtoffers van seksueel misbruik, maar niet binnen het gezin. Dit is voor jullie een flinke last om te dragen. Bedankt voor je openheid. Ik ben wel lid van een lotgenotenpagina waar mensen met veel verschillende ervaringen tussen zitten. Ook seksueel misbruik door vaders enz. Wellicht vind je het fijn om in contact te komen met deze groep? Dan kun je me een privébericht sturen en zal ik je de gegevens van deze groep geven. Lieve groet, Jorien
19 maart 2021
Beste allemaal, Ik heb me hier aangemeld, omdat 3 dochters en ik zelf misbruikt zijn door vader en ex-man. Ik heb jarenlang gedacht dat moeders bij wie dat gebeurde niet goed hadden opgelet. Maar dat heb ik heel goed. We hebben ptss gehad en emdr therapie. Dat heeft de scherpte er vanaf gehaald. Er is door 1 dochter aangifte gedaan. Maar de politie deed het af als verzorgende handeling. Ik weet niet of het verjaard is, het is 14 jaar geleden. Inmiddels vertelt nu volwassen het echte hele verhaal en ze is zo dapper. Walgelijk!! Dat verhaal. De oudste heeft het weggestopt. We steunen haar hoor... De 2e gaat voor de 3e keer nu in volle sterkte de confrontatie aan naar vader samen met haar jongere zus as weekend. Ze neemt alles op. Ik ken niemand met deze ervaringen. En voor mn omgeving is dit zo heftig. Is er iemand in ZH omgeving Leiden van rond de 50 die ook zulke ervaringen heeft? Groet... S.