Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Mij overkomt dit niet

Hoi allemaal,

Ten eerste heb ik echt respect voor iedereen die zijn verhaal hier doet en vind dat van mij bijna niks vergeleken met wat ik allemaal lees, maarja het is vrijwel anoniem dus laat ik het maar doen.. 

Het is voor mij de eerste keer dat ik dit aan wie of wat dan ook vertel omdat ik er niet over kan praten. 
mij dacht altijd mij overkomt dit niet! 

Eind vorig jaar zat ik op een datingsapp.. leuk gesprek gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen zo als alleen staand en kinderen.. en ja een man met kinderen, die kan je wel vertrouwen ook toch? Na wat korte bespreken vroeg hij of ik zin had wat bij hem thuis te drinken, ik zag ik twijfel maarja wat heb ik t verliezen. Schouders er onder en in de auto gestapt. Het was noodweer die avond! Ik heb ergens terwijl ik er bijna was nog getwijfelde, het voelde toch niet helemaal oké.. (voorgevoel?) kom op gewoon gaan dit zullen vast zenuwen zijn. Eenmaal aangekomen stond hij daar een knappe grote man! 

Binnen op de bank even wat aan het kletsen en hij vroeg wel of ik wat wilde drinken maar hij had weinig in huis, beetje vreemd als je weet je visite krijgt maarja.. toen begon hij me te zoenen (ik was daar ongeveer een half uur) ik haakte hier af het voelde niet fijn en niet oké voor mij. Dus zei dat ik hier even niet zo veel behoefte aan had en laten we gewoon even praten, toen ging het fout.

Hij ging door in m’n nek hij hield me stevig vast en ik vroeg hem te stoppen maar dit deed hij niet, hij trok m’n broek half uit m’n string aan de kant en de rest kan je zelf invullen. Ik kon geen kant op. Toen hij klaar was zei ik dat ik nodig moest plassen en terwijl hij mij naar de wc liet gaan ben ik snel er van door gerend naar mijn auto. M’n jas daar laten hangen. 

Auto in deuren op slot en heb eerst even heel hard gehuild. Wat is mij nou overkomen? Is dit echt gebeurd? Onderweg naar huis belde mijn vriendin en vroeg hoe mijn date was, prima maar niet voor herhaling vatbaar.. wat moest ik dan zeven het was verschrikkelijk :( de autorit verder duurde een half uur) wat voelde als een eeuwigheid, ik voelde me vies, alleen, verdrietig, boosts leeg  en ik denk dat er nog 100 gevoelens waren.

Thuis ben ik gelijk onder de douche gestapt en heb ik me ingesopt tot m’n huid rood was van het schrobben.. en zelfs ben ik Snachts m’n bed uit gegaan om te douchen. 

Hij vroeg ook nog of ik een spiraal had.. want dat voelde hij. Ik ben een week na de gebeurtenis naar de huisarts gegaan om mijn spiraal er uit te laten halen gewoon door het idee dat hij die aangeraakt had. De huisarts is de enige die er van weet maar zonder het te vertellen ik heb alleen maar antwoord gegeven. 

Ik hoop dat er een dag is dat ik hier beter mee om kan gaan. Tot kort geleden had ik het even leuk met een man maar die kwam toch even te dichtbij en ik vond sex helemaal niet meer zo fijn en leuk als dat ik het voorheen vond. 

Bezig met laden...

4 Reacties *

08 september 2021
Hoi Bobbie2015, Het is niet niks wat je is overkomen, en je gevoelens mogen er zijn. Ik raad je aan om hulp in te schakelen via de huisarts, echt het helpt. Ik heb een soortgelijke ervaring gehad, en de rillingen liepen mij over de rug. Ik snap het als het te heftig is om te vertellen maar kun je zeggen in welke stad deze man woont? Onze ervaring komt griezelig veel overeen, en ergens ben ik bang dat het dezelfde man is. Ik heb afgelopen jaar therapie gehad en heb pas recent de stap van aangifte durven te zetten. Ik wens je veel moed, wijsheid en kracht toe. Besef dat je kracht in kwetsbaarheid zult vinden. Veel sterkte Liefs vissen
08 september 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Een dorpje vlak bij Haarlem.. ik weet even niet meer hoe het heet..
06 september 2021
Hoi Bobbie2015, ten eerste. Jouw verhaal iets niets meer of minder dan wie dan ook. Alle verhalen hebben hier dezelfde overeenkomst. Een persoon heeft onze grenzen overschreden, onze integriteit aangetast en het vertrouwen in de mens geschaad zoals we ervoor niet mogelijk hadden geacht. Je hebt duidelijk nee gezegd dat is heel knap, maar al had je niets gezegd en was je alleen bevroren. Het maakt niet uit. Geen ja is geen ja. Laat je jezelf niets aanpraten. Niemand maar dan ook niemand mag deze grenzen overschrijden. Het klinkt heel eenzaam hoe je dit alleen doet. Daarnaast begrijp ik dat je alleenstaand moeder bent. Soms is het lastig om de eerste stappen voor jezelf te zetten. Desondanks is het goed om dit voor je kind(eren) dan te doen. Zo'n situatie vreet je van binnen op. Je gedrag verandert beetje bij beetje, maar ik heb gemerkt dat velen achteraf terug keken en bemerkten wat het effect op hun kinderen is geweest en daar achteraf nog meer spijt van hadden. Dus als het je lukt om hulp te zoeken doe dit. Zorg goed voor jezelf!
06 september 2021
Lieve Bobbie2015, wat goed dat je je verhaal hier hebt gedeeld. Je begint je verhaal dat je veel respect hebt voor iedereen die hier zijn verhaal doet en dat je dat van jou bijna niks vindt, vergeleken met wat je allemaal hebt gelezen. Pfoeh, nou ik schrik echt van jouw verhaal. Wat heftig dat een man jou dit heeft aangedaan. Dat er zo'n misbruik is gemaakt van jouw vertrouwen, zo'n schending is gemaakt van jouw eer, en zo over jouw grenzen heen is gegaan. ik hoop dat je ook ooit iemand in je omgeving gaat vinden met wie je dit bespreekbaar kunt maken. Echt!! Zo belangrijk om je hart te luchten, je angsten te delen en de waarheid te zeggen, tegen iemand, tegen wie dan ook. Je mag heel trots zijn op jezelf dat je vandaag deze stap hebt genomen om het hier te delen. Wauw. Super moedig. Ik vind het heel erg verdrietig voor je dat je dit hebt moeten meemaken, en ik wens je enorm veel kracht, vertrouwen en liefde?